ست شلوار اسلش با كفش

فروشگاه كفش ، كتاني و كيف جوان مد

بهترين مارك كفش براي دويدن
راهنماي خريد نيم بوت زنانه
راهنماي خريد كفش دامادي
راهنماي خريد نيم بوت مردانه
راهنماي خريد كفش كپسولي
اشتباهات رايج در خريد اينترنتي كفش
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ست شلوار اسلش با كفش

ست شلوار اسلش با كفش

 

معمولا يكي از مواردي كه بسيار مورد توجه جوانان مي باشد و استفاده زيادي از آن چه در فصول گرم سال و چه در هواي سرد پاييزي و زمستاني مي كنند ، پوشيدن شلوار اسلش مي باشد. معمولا تنوع توليد شلوار هاي اسلش به گونه اي است كه اگر فرد به اين دسته از شلوار ها و هم چنين ظاهر اين دسته از محصولات علاقه داشته باشد مي تواند ست هاي جذابي را با آن امتحان كند. براي مثال يكي از موارد مهمي كه بايد در اين خصوص به آن اشاره كنيم بحث ست شلوار اسلش با كفش مي باشد.

در واقع شايد اين دغدغه براي شما پيش بيايد كه با توجه به جذابيت هاي شلوار هاي اسلش ، براي ست شلوار اسلش با كفش مي بايست از چه نوع كفشي استفاده كنيم؟ در همين خصوص نيز سعي مي كنيم تا در اين مقاله به صورت كامل در وهله اول به بررسي شلوار هاي اسلش و گونه هاي مختلف آن پرداخته و همين طور نمونه هاي گوناگون كفش را براي ست شلوار اسلش با كفش تست كنيم پس با ما همراه باشيد….

 

ست شلوار اسلش فاق بلند با كفش

 

اولين نمونه از شلوار كه قصد داريم به بررسي آن پرداخته و ست ان را با يك مدل كفش بررسي كنيم ، شلوار اسلش فاق بلند مي باشد. اين شلوارها همان طور از اسمشان پيداست معمولا داراي فاق بلندي هستند كه باعث شده تا طراحي خاص و منحصر به فردي را به اين محصول القا كند. در واقع فرد پس از پوشيدن شلوار اگر در آينه به خود نگاه كند متوجه خواهد شد كه فاق اين مدل از شلوارها گاها تا ران پا و حتي پايين تر نيز ادامه دار خواهد بود.

حال اين مسئله پيش مي آيد كه اين مدل از شلوار دقيقا با چه كفش و يا كتاني ست خواهد شد. معمولا افرادي كه از شلوار هاي فاق بلند استفاده مي كنند كفش هايي را بر ميگزينند كه از نظر ابعاد و سايز معمولا بزرگ باشد تا بتوانند جلوه و نماي جذابي را چه از فاصله نزديك و از چه از ديد دور ايجاد كنند. براي مثال يك شلوار اسلش مي تواند با يك كتاني لژ بلند و كفي پهن به راحتي هر چه تمام تر ست شده و جلوه فوق العاده اي را ايجاد كند.

البته نكته اي كه خيلي مهم مي باشد اين است كه بخش لبه پاييني و مچ پاي شما اگر به صورت راسته طراحي و توليد شده باشد ، مي توانيد از نمونه هاي كفش كتاني هاي مختلف هم استفاده كنيد كه اين دسته از كتاني ها معمولا به صورت زيره صاف و يكدست طراحي گرديده اند و در توليد آن ها سعي شده تا از سادگي و در عين حال جذابيت فراوان استفاده شود. براي مثال اگر بخواهيم دو نمونه از كفش و كتاني هاي پر فروش براي ست شلوار اسلش با كفش در مدل شلوار فاق بلند را نام ببريم مي توانيم به كفش رسمي مردانه نايك و كفش كتاني مردانه CLJD اشاره كنيم.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب به لينك زير مراجعه كنيد:

ست شلوار اسلش با كفش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.