كتاني مردانه آديداس كد ۱۰۰۷۹

فروشگاه كفش ، كتاني و كيف جوان مد

بهترين مارك كفش براي دويدن
راهنماي خريد نيم بوت زنانه
راهنماي خريد كفش دامادي
راهنماي خريد نيم بوت مردانه
راهنماي خريد كفش كپسولي
اشتباهات رايج در خريد اينترنتي كفش
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

كتاني مردانه آديداس كد ۱۰۰۷۹

كتاني مردانه آديداس كد ۱۰۰۷۹ از سري كتاني هاي جديد با طراحي خاص و بسيار زيبا شركت پر آوازه و مشهور آديداس مي باشد كه در سال جاري توسط شركت طراحي و روانه بازار شد . اين كفش مردانه در بدو ورود خود توانست به فروش بسيار خوبي دست پيدا كند . نوع طراحي بزرگ و زيره ضخيم و مرتفع آن شكل ظاهري اين محصول را بسيار خاص و دوست داشتني كرده است . اين سبك طراحي بدون شك سليقه بسياري از افرادي است كه بيشتر تيپ هاي اسپرت يا لش و گنگ مي زنند . رنگ روشن و رنبگندي بسيار متنوع و شاد آن سبب شده تا بتوانيد اين كتاني زيبا و پر فروش را با انواع شلوار هاي جين يا فاق بلند و يا دمپا كش بپوشيد و نظر همگان را به سوي خود جلب كنيد . اين كتاني علاوه بر ظاهر زيبا و دوست داشتني خود از نظر طراحي و ساخت نيز بسيار عالي و مقاوم بوده و ساختار بسيار طبي و آرگونوميك را داراست . در ادامه اين مطلب قصد داريم تا در كنار نقد و بررسي جامع كتاني مردانه آديداس ، به موارد گفته شده در ليست زير نيز بپردازيم .

  • برند آديداس اصل
  • كتاني آديداس هاي كپي
  • نكات مهم در خريد كتاني
  • طراحي و ساخت كتاني مردانه آديداس
  • جنس رويه كتاني آديداس
  • جنس زيره كتاني آديداس
  • نحوه نگهداري صحيح و شستشو كتاني مردانه آديداس
  • چگونه طول عمر كتاني را افزايش دهيم ؟

كتاني مردانه آديداس كد ۱۰۰۷۹

برند آديداس اصل

برند آديداس يكي از محبوب ترين و مشهور ترين برند هاي توليد كننده انواع كتاني هاي اسپرت و ورزشي مي باشد كه در سال هاي سال توانسته به محبوبيت خود بيافزايد . آديداس برندي آلماني بوده از با سابقه ترين برند هاي توليد كننده كفش و كتاني ها مي باشد به طوريكه بسياري از افراد معروف و مشهور در ورزش و ساير رشته ها نيز از محصولات اين برند استفاده مي كنند . آديداس علاوه بر كتاني ساير لباس ها و لوازم ورزشي را نيز به بازار عرضه كرده اند . با توجه به اين محبوبيت بسياري از توليدي ها و شركت ها  اقدام به كپي كردن و توليد كتاني هاي آديداس با كيفيت هاي بالا و يا پايين كرده اند ، به طوريكه تنوع زياد آن ها و همچنين توليدات تيراژ بالاي آن ها سبب شده تا كتاني اصل آديداس كمياب تر از نمونه هاي تقلبي باشد . در رابطه با اين موضوع توصيه مي شود كه محصولات خود را از فروشگاه ها و نمايندگي هاي معتبر خريداري كنيد . خريد اين محصولات از شبكه هاي اجتماعي و صفحات فروشگاهي در اينستاگرام و ساير برنامه ها توصيه نمي شود .

كتاني آديداس هاي كپي

با توجه به مطابي كه در بخش قبلي اشاره شد ، در ميان انواع كتاني هاي تقلبي و كپي شده هستند نمونه و مدل هايي كه از سطح كيفي بسيار بالايي برخوردار هستند اما به دليل اينكه توسط شركت اصلي و مبدا يعني آديداس طراحي نشده اند با عنوان كتاني هاي كپي شناخته مي شوند . كتاني هاي كپي عمدتا داراي كيفيت و دوام بسيار بالايي بوده و از نظر ظاهري نيز بسيار شبيه به نمونه هاي اصلي مي باشد به طوريكه حتي شناخت و تشخيص آن ها ممكن است براي بسياري از افراد حتي به صورت مشاهده ظاهري كار سخت و دشواري باشد . با توجه به اين موضوع انتخاب و خريد كتاني هاي كپي آديداس توصيه مي شود زيرا طول عمر بالايي داشته و همچنين قيمت ارزان تري نسبت به مدل هاي اصل دارد .

براي مطالعه ادامه مطلب مي توانيد به لينك زير مراجعه بكنيد : 

 

كتاني مردانه آديداس كد ۱۰۰۷۹

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.