خريد كتاني مردانه

فروشگاه كفش ، كتاني و كيف جوان مد

بهترين مارك كفش براي دويدن
راهنماي خريد نيم بوت زنانه
راهنماي خريد كفش دامادي
راهنماي خريد نيم بوت مردانه
راهنماي خريد كفش كپسولي
اشتباهات رايج در خريد اينترنتي كفش
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خريد كتاني مردانه

نكاتي در رابطه با خريد كتاني مردانه : كتاني ها به دليل طراحي ورزشي و آرگونوميكي كه دارند به يكي از بهترين كفش هاي بازار تبديل شده اند ، تنوع بسيار بالاي كتاني موجب شده تا آن ها را در انواع مجالس و محيط ها مانند باشگاه ورزشي ، پياده روي ، ميهماني و … استفاده كرد . انتخاب و خريد كتاني مردانه آنطور كه به نظر مي رسد ساده نيست ، زيرا با انتخاب كتاني خوب مي توانيد سلامت پا و داشتن تن سالم را براي خود به ارمغان بياورد ، و اما در صورت انتخاب كتاني غير استاندارد مطمعنا در دراز مدت دچار آسيب هاي مفصلي ، كمر و … خواهيد شد .

فاكتور هاي خريد كتاني مردانه مي تواند بر اساس نوع استفاده فرد از كتاني ، تيپ ، فرم پا موثر باشد كه قبل از خريد بايد به آن ها توجه داشته باشيد . به عنوان مثال كسي كه قصد دارد كتاني را براي ورزش انتخاب كند ، بايد كتاني سبك تر و با انعطاف بسيار بالا با كفي مقاوم در برابر سايش انتخاب كند تا به مراتب ورزشي را با بازدهي بيشتر انجام دهد .

تاثير كفش و كتاني بر روي بدن ممكن است دراز مدت باشد ، اما به طور حتم تاثير خود را نشان خواهد داد ، پس بهتر است با انتخاب كتاني بهتر ، تاثير مثبتي را در ادامه داشته باشيد . فروشگاه اينترنتي جوان مد قصد دارد تا در قالب يك مطلب ، با بررسي انواع كتاني هاي موجود در بازار ، با توجه به ويژگي ها و خصوصيات آن ها  راهنماي شما در خريد كتاني باشد ، پس اگر قصد انتخاب و خريد كتاني مردانه ايده آل هستيد ، در ادامه همراه ما باشيد .

خريد كتاني مردانه

فرم پا در انتخاب و خريد كتاني مردانه

يكي از نكاتي كه بايد در خريد كتاني دقت داشته باشيد اين است كه فرم پاي خود را در نظر گرفته و بر اساس آن ، كتاني مناسب را خريداري كنيد :

  • حالت مچ پا

با توجه به تفاوت آناتومي پا ، ممكن است سايز و نوع مچ پا در افراد متفاوت باشد ، از اين رو بايد ، اين نكته را در نظر داشته باشيد . با توجه به نوع مچ پا ، در مرحله اول شما مي توانيد با كمك كتاني هاي قبلي خود و فرم آن ، كتاني كه هميشه با آن راحت بوديد را در انتخاب كتاني جديد دخيل كنيد . اگر مچ پاي شما بزرگ است ، شايد كتاني هاي ساق دار يا نيم بوت گزينه خوبي براي شما نباشد .

افراد با توجه به حالت مچ پاي خود ممكن است فشار پا در قسمتي از پا بيشتر از ساير قسمت ها باشد ، اين امر ممكن است در دراز مدت باعث خوردگي بيشتر يك قسمت از كفي كفش باشد ، از اين رو در انتخاب كتاني خود به ساق كتاني و همچنين به آرگونومي كف كتاني دقت داشته باشيد .

 

جهت خواندن ادامه مطلب مي توانيد به لينك زير مراجعه نماييد:

خريد كتاني مردانه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.