تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان

فروشگاه كفش ، كتاني و كيف جوان مد

بهترين مارك كفش براي دويدن
راهنماي خريد نيم بوت زنانه
راهنماي خريد كفش دامادي
راهنماي خريد نيم بوت مردانه
راهنماي خريد كفش كپسولي
اشتباهات رايج در خريد اينترنتي كفش
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان

راهنماي تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان

با توجه به محبوبيت كفش هاي سفيد بسياري از افراد كه به دنبال تيپ و مد هستند و دوست دارند كفش هاي خود را به خوبي با تيپ و استايل خود هماهنگ و جذاب كنند ، از كفش هاي سفيد استفاده مي كنند . كفش هاي سفيد در كنار محبوبيت بسيار بالاي خود ، يك مشكل بزرگ دارد كه آن هم چرك پذيري آن و نمايان كردن بهتر لكه ها و كثيفي ها مي باشد ، از اين رو شايد بسياري از افراد با توجه به اين موضوع از خريد كفش سفيد صرف نظر نكنند .

اما اين موضوع نبايد شما را از خريد كفش هاي خوشرنگ و زيباي سفيد رنگ دور كند چرا كه ما در اين مطلب قصد داريم راهنماي نگهداري و تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان شما باشيم تا ديگر نيازي به شستشو كفش هاي سفيد با ماشين لباسشويي و سفيد كننده هاي آسيب رسان نداشته باشيد . كفش ها به علت اينكه نزديك ترين پوشاك به سطح زمين بوده و قدم برداشتن و راه رفتن در هر جايي مي تواند انواع لكه ها و كثيفي ها ، چرب شدن كفش را ايجاد كند كه به خصوص اين لكه ها در كفش هاي سفيد رنگ به سادگي قابل رويت خواهند بود .

پيش تر روش هاي متنوعي براي پاك كردن لكه ها و كثيفي ها از كفش هاي سفيد ارائه كرده ايم كه از مورد استقبال ترين آن ها مي توان به نحوه تميز كردن كفش سفيد با جوش شيرين اشاره كرد ، اما در اين مطلب مي خواهيم روش جديد تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان را به شما همراهان گرامي فروشگاه كفش و كتاني جوان مد آشنا كنيم  ، پس در ادامه همراه ما باشيد .

تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان

تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان

نحوه تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان نسبتا ساده تر از هر روش ديگري بوده كه به سهولت مي توانيد از اين طريق كفش هاي سفيد رنگ خود را بسيار تميز كرده و لكه هاي ايجاد شده بر روي آن را پاك كنيد . خمير دندان به دليل سفيد كنندگي بسيار قوي و خوبي كه دارد به خوبي مي تواند ميناي دندان را تميز و براق كند ، لذا اين ويژگي بسيار خوب خمير دندان مي تواند در سفيد كردن و تميز كردن كفش ها به خصوص كفش هاي سفيد موثر باشد . شما مي توانيد از خمير دندان علاوه بر پاك كردن رويه كفش ها ، بخش زيره كفش هايي كه سفيد رنگ است نيز استفاده كنيد .

 

 

براي خريد كفش مردانه و خريد كفش زنانه مي توانيد به سايت فروشگاه جوان مد مراجعه نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب مي توانيد در لينك زير وارد شويد :

 

تميز كردن كفش سفيد با خمير دندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.