ويژگي هاي كتاني پوما اصل

فروشگاه كفش ، كتاني و كيف جوان مد

بهترين مارك كفش براي دويدن
راهنماي خريد نيم بوت زنانه
راهنماي خريد كفش دامادي
راهنماي خريد نيم بوت مردانه
راهنماي خريد كفش كپسولي
اشتباهات رايج در خريد اينترنتي كفش
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ويژگي هاي كتاني پوما اصل

همه چيز درمورد كتاني پوما اصل

شركت پوما يكي از شناخته شده ترين و بزرگترين توليدكنندگان كالاهاي ورزشي آلماني است و در سطح بين المللي نيز شهرت بسياري دارد. مارك كتوني هاي پوما اصل تصوير يك گربه بزرگ (مارك پوما) است. با كتاني هاي پوما اصل مطمئن خواهيد بود كه در زندگي روزمره و هنگام تمرين به راحتي مي توانيد حركت خود را انجام دهيد اما راحتي تنها امتياز اين برند نيست.

كيفيت ، سبكي و استحكام از مهمترين شعارهاي اين شركت است. چيزي كه احتمالا از قبلاً نمي دانيد اين است كه تاريخچه پوما با آديداس كاملاً در هم آميخته اند. در اين مقاله ما همه آنچه را كه بايد در مورد اين برند محبوب كفش بدانيد به شما خواهيم گفت.

 

نگاهي به تاريخچه پوما

اگر به تارخچه آديداس نگاهي بيندازيد به سرعت مي فهميد كه چرا اين دو شركت از ابتدا با يكديگر رقابت مي كردند. شركت پوما در سال ۱۹۴۸ توسط رودولف داسلر در هرتسوگنآوراخ (Herzogenaurach) تاسيس شد. رودولف داسلر در سال ۱۹۲۰ با برادرش آدولف داسلر شركت توليد كفش ورزشي به نام ” كارخانه كفش ورزشي داسلر” (Sportschuhfabrik Gebrüder Dassler) را افتتاخ كردند.

با اين حال ، اختلاف نظراتي بين دو برادر به وجود آمد ، به طوري كه پس از جنگ جهاني دوم آنها از يك ديگر جدا شدند و كارخانه كفش آنها به دو شركت آديداس و پوما تقسيم شد. رودولف داسلر مي خواست ابتدا نام تجاري “رودا” را به كار ببرد ، اما سرانجام از لقبي كه دوستانش در جواني به وي داده بودند يعني “پوما ” به معني يوزپلنگ درنده امريكايي استفاده كرد. اين برند سرانجام در اول اكتبر ۱۹۴۸ به ثبت رسيد و از همين طريق بود كه داستان موفقيت پوما آغاز شد.

ويژگي هاي كتاني پوما اصل

در ابتدا ، اين شركت بر روي توليد كفش فوتبال تمركز داشت. مدل “اتم”  و بعد ها مدل ” سوپر اتم” به سرعت در ميان حرفه اي هاي فوتبال محبوب شدند. نكته ويژه كتاني هاي پوما اصل ورزشي آن زمان ميخ هاي پيچ دار آنها بود كه در آن زمان يك فناوري منحصر به فرد به حساب مي آمد.

كفش هاي و كتاني هاي پوما اصل در ساير ورزش ها نيز بسيار محبوب شدند و ستاره هاي بي شماري از سراسر جهان ، از جمله پله ، بوريس بكر و سرنا ويليامز از آن استفاده مي كردند. در سال ۱۹۶۸ آرم معروف اين مارك طراحي شد و همزمان كفش هاي بسكتبال “سوده” نيز به بازار عرضه شد. پس از مرگ رودولف داسلر در سال ۱۹۷۴ ، پسران وي شركت را به دست گرفتند.

 

براي خريد كتاني مردانه مي توانيد به فروشگاه كتاني جوان مد مراجعه نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

ويژگي هاي كتاني پوما اصل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.