كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹

فروشگاه كفش ، كتاني و كيف جوان مد

بهترين مارك كفش براي دويدن
راهنماي خريد نيم بوت زنانه
راهنماي خريد كفش دامادي
راهنماي خريد نيم بوت مردانه
راهنماي خريد كفش كپسولي
اشتباهات رايج در خريد اينترنتي كفش
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹

كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹ از جديد ترين و محبوب ترين مدل هاي اسپرت دخترانه و زنانه فروشگاه آنلاين جوان مد مي باشد كه با توجه به استقبال بسيار عالي فروشگاه اين مدل را در سه رنگ مختلف و با سايزبندي هاي متنوع موجود كرده است تا دختران نوجوان و همچنين بزرگسالان نيز بتوانند كفش زيباي اسپرت را خريداري كرده و از آن استفاده نمايند .  انتخاب يك كفش زنانه شيك و اسپرت مي تواند در تيپ و استايل شما نقش بسزايي داشته باشد ، بنابراين شيك پوشان همواره به انتخاب كتاني ها خود اهميت مي دهند .

كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹ به دليل طراحي اسپرت گونه خود قابل پوشيدن و هماهنگ شدن با بيشتر شلوار ها و تيپ ها را دارد . شما مي توانيد اين كفش را براي كار هاي روزمره ، براي مهماني ، براي ورزش هاي معمولي و پياده روي ها استفاده كنيد چرا كه هم ظاهر و هم طراحي آن بسيار عالي بوده و محصول كاملا طبي و آرگونوميك مي باشد ، بنابراين هيچ فشاري را براي پا به دنبال نداشته و مي تواند سلامت پاها را تضمين نمايد .

  • طراحي ظاهري كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹
  • نحوه توليد و كيفيت كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹
  • جنس رويه كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹
  • جنس زيره كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹
  • نگهداري و شستشو صحيح كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹
  • استفاده از كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹ براي پياده روي

كتاني دخترانه اسپرت كد 10069

طراحي ظاهري كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹

در اولين گام هر خريدار قبل از توجه كردن به نوع طراحي و ساختار كفش به ظاهر آن توجه دارد چرا كه يك كفش آرگونوميك بايستي توام با زيبايي باشد تا مورد پسند و استقبال قرار گيرد . با توجه به تصاويري از محصول كه در بالا مشاهده مي كنيد ، اين كفش داراي طراحي روزنامه اي بوده كه به رنگ صورتي مي باشد . مدل هاي ديگر اين محصول در رنگ مشكي و سبز طراحي شده اند كه مشتريان مي توانند بر اساس سليقه خود اقدام به خريد كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹ را خريداري كنند .

كتاني فوق از داخل داراي آستري مي باشد كه داخل كتاني را نرم كرده است تا ديگر احتياجي به پوشيدن جوراب نيز نداشته باشيد . همچنين كفي در داخل كتاني قرار گرفته است تا پاها احساس نرمي و راحتي بيشتري را داشته باشد . اين كتاني داراي طراحي اسپرت بوده و زيره آن كمي قطور و با ارتفاع بالا در نظر گرفته شده و طراحي شده است . در بخش هاي كناري كتاني از چندين نوار هاي براق مشكي استفاده شده است كه جزئيات كفش را به سمت و سوي رنگ مشكي سوق داده است .

اما پس زمينه روزنامه اي اين كفش رنگ شاد و جذاب صورتي را دارد كه تلفيق اين دو رنگ در كنار هم سبب شده تا كتاني دخترانه فوق ظاهري دوست داشتني براي دختران داشته باشد . زيره كفش نيز به صورت دو تكه ساخته شده است كه لايه زيرين آن به صورت عاج دار و به رنگ مشكي مي باشد كه طراحي زيبايي را به اين كفش اسپرت بخشيده است .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

كتاني دخترانه اسپرت كد ۱۰۰۶۹

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.